söndag 4 oktober 2009

Utmanad

Jag fick min utmaning redan igår (och hur du hinner med det Lisa, det fattar jag inte), men jag har fortfarande inte tänkt klart. Jag har utmanats i stilen "Vals/Foxtrot", dvs de verkligt klassiska stilarna. Så här skriver Visa Lisa:

Så hur utmanar man dig? Jo, genom att be dig utöka din repertoar ytterligare – inte med att hitta på själv, utan genom att ösa ur den rika sticktradition som allas vår favorithobby vilar på! Tvåänds- eller bohusstickning, estniska eller färöiska sjalar, stort eller litet… Valen inom utmaningen är många och helt upp till dig, men jag ser nu fram emot att se dig djupdyka i något för dig helt nytt att inspireras vidare av i framtida alster!

Så nu tänker jag. Och tänker om. Och gör listor. Mindre än en vecka kvar innan det är dags att lägga upp...

1 kommentar:

Marie sa...

Hej!
Är ute och hälsar på hos alla vals/foxtrotdansare. Lycka till!